נעים מאוד, אני שלי לבן, ואני עוזרת לעסקים ולמותגים למטב תוצאות ולמקסם ביצועים שיווקיים.
אני יועצת לעסקים, חברות ומותגים, בתחומי שיווק מבוסס תוכן ואסטרטגיית תוכן, פיתוח אסטרטגיית מסרים (מסג'ינג), פיתוח שפת מותג ונראטיב מותגי ואפיון מסעות לקוח ומשפכי שיווק.
במהלך שנותיי המקצועיות, הן כשכירה והן כבעלת חברה, ליוויתי עשרות ארגונים במגוון סקטורים, והובלתי פרויקטים שיווקיים ותהליכי מיתוג מקצה לקצה – משלב התכנון האסטרטגי ועד היישום. בין היתר אני מרצה אורחת בקורסים אקדמיים, מנטורית ומנחה סדנאות בתחום שיווק באמצעות תוכן, כתיבה שיווקית ופיתוח שפה מותגית.
בעלת תואר שני (MA) במדעי המדינה עם התמחות בתקשורת ציבורית ותואר ראשון (BA) במדעי החברה ולשון עברית – שניהם מאוניברסיטת בר אילן.
אני כאן כדי להיות שותפה שלכם לדרך ולעזור לכם לתת ערך ללקוחות שלכם!
המסע המקצועי שלי יוצא לדרך בשלהי שנת 1998.
בעיצומם של לימודי תואר שני, אני בוחנת אפשרויות למסלולי קריירה, מתלבטת בין מסלול תואר שלישי לרכישת פרקטיקה מקצועית, ומצטרפת בסופו של לחברת אסטרטגיית ייעוץ ותקשורת מובילה.
בשמונה השנים שלי שם, אני משמשת כמנהלת לקוחות ובהמשך כיועצת תקשורת בכירה, ומוצאת את עצמי בחזית הפעילות השיווקית והתקשורתית של ארגונים ומותגים מהשורה הראשונה בארץ ובעולם.
הפגישות שאני נוכחת בהן, נערכות כמעט תמיד בחדרי ישיבות שעוצבו ברוב שיק ברנז'אי. סביב שולחנות מהגוני כבדים ששייכים לעידן שחלף, אני מבלה שעות על שעות לצידי גורמים מצמרת המשק, יו"רים/יות ומנכ"לים/יות פרסומאים/יות, מומחי/ות שיווק, דוברים ודוברות, יועצים ויועצות, לוביסטים ולוביסטיות.
בין כותלי החדרים האלה נולדים מהלכי שיווק, מיתוג ותקשורת מרתקים, מתוזמרים קמפיינים אסטרטגיים, נתפרות תוכניות מגירה ונרקמות יוזמות שיווקיות פורצות דרך.
זו תקופה אינטנסיבית וסוחפת, שבה אני חיה ונושמת את עולם השיווק והתקשורת, ויונקת את העקרונות, הפרקטיקות, האסטרטגיות והטקטיקות. אני לומדת את הניואנסים שמשפיעים בעוצמה על דעת קהל ומעצבים את התודעה של בני האדם – מבכירי הרגולטורים עד אחרון הצרכנים.
הניסיון שאני צוברת בשנים האלה הוא עצום, ואיתו בשנת 2007, אני מחליטה לדרך עצמאית ולהקים את "לבן"- חברה שמתמחה באסטרטגיית מסרים, פיתוח שפה מותגית ופתרונות תקשורת שיווקית.
אולי מתוך הרגל, אני מכוונת גבוה. אני עובדת עם חברות ומותגים מהמובילים בישראל, מלווה מסעות הסברה מקצה לקצה, ומובילה קמפיינים שיווקיים – מהשלבים המוקדמים של התכנון האסטרטגי ועד לשלבי היישום וההפקה.
בשנת 2015, שמונה שנים אחרי שאני מקימה את העסק העצמאי שלי, פונה אליי חבר מהעבר. אותו חבר, יזם ומנכ"ל של חברת סטרטאפ עם פעילות בשוק הגלובלי, מציע לי להצטרף אליהם לחברה ולהקים עבורם את מחלקת השיווק.
עם כל החשש, האתגרים והמורכבויות שיש בהקמת מחלקה מאפס, אני רואה בהצעה הזו הזדמנות מקצועית שלי קשה לסרב לה. על אף שיש לי עסק חי ופעיל ופורטפוליו מרשים, אני מחליטה לקפוץ ראש אל תוך המים העמוקים, ומצטרפת לחברה.
התקופה זו מסמנת פרק מכריע באבולוציה המקצועית שלי, במיוחד משום שהיא מתפתחת על רקע המהפכה הדיגיטלית שסוחפת באותם ימים את נוף השיווק העולמי. אני מרגישה אז שאני מנווטת בטריטוריה לא ידועה ללא מצפן, ומונעת מתוך ההכרח להמציא את עצמי מחדש ולהסתגל.
זו תקופה שבה אני לומדת המון ובאינטנסיביות שלא ניתן לתאר במילים. אני שואבת ידע מכל מקור מקצועי ובכל הזדמנות שנקרית בדרכי.
אני נחשפת לראשונה לאסטרטגיות שיווקיות חדשות, למודלים עסקיים חדשים, למתודולוגיות עבודה, למושגים אחרים ולכלים טכנולוגיים שאני לא מכירה. אני רואה איך הפרדיגמות השיווקיות שכולנו מכירים מתערערות, ואיך כל מה שכולנו יודעים על התנהגויות של צרכנים משתנה ונברא לנו מול העיניים מחדש.
אני מגלה שמתהווה מולנו עולם של שיווק אחר – דיגיטלי, מדיד, אוטומטי, מבוסס תוכן, מבוסס דאטה. שיווק ששם במרכז את הערך הלקוח ולא את המותג. שיווק שמטרתו למשוך ולא לדחוף. לטפח מערכת יחסים ולא להטריד.
זה מדהים ומתכתב עם האמת המקצועית שלי. וזה מה שמחזיר אותי למקום שבו אני נמצאת היום. עם עסק עצמאי שקם מחדש בשנת 2018 בפורמט מעט שונה, ואחרי כמה פיבוטים בדרך. אני יוצאת שוב לעצמאות עם המון ניסיון ותובנות מקצועיות חדשות שמתמזגות בהרמוניה אל התובנות והאמיתות השיווקיות האבסולוטיות שרכשתי בתחילת הדרך.
במהלך השנים האלה אני ממשיכה ללוות ארגונים במגוון תעשיות וסקטורים, B2B, C2B, NGO, C2B2B בפרויקטים שיווקיים ותהליכי מיתוג.
את כל הידע, הניסיון והמומחיות שאני צוברת לאורך השנים מעולם התוכן, המסג'ינג והסטוריטלינג, מעולם האסטרטגיה, מעולמות השיווק והמיתוג ומעולם חוויית המשתמש, האנאליטיקס והדאטה, אני מביאה איתי לשולחן ומיישמת בתהליך העבודה שלי אתכם.