BRAND LANGUAGE NARRATIVE &

שפת המותג מאפשרת לכם לספר את סיפור המותג שלכם מבלי להגיד עליו מילה. היא משווה לו אופי, זהות ו DNA, והיא הדרך לעצב את דעת הקהל ולהשפיע על האופן שבו תופסים אותו אחרים.  

Your brand deserves a carefully plotted narrative

למה זה חשוב?

מותג הוא הרבה מעבר לצבעים, לוגו, סלוגן או שורת מיצוב; מותג הוא הלב והנשמה, הערכים  והחזון, הזהות  והמהות. הוא הקול הייחודי שמהדהד למרחוק.

שפת מותג עקבית וייחודית היא הלב הפועם של זהות החברה. היא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר ליצירת בידול בשוק תחרותי.

יצירת שפה וקול מותג ייחודיים היא הדרך שבה אתם מנהלים אינטראקציות עם שאר העולם. באמצעותה אתם מתקשרים את הערכים, האישיות והצעת המכר הייחודית שלכם ללקוחות. השפה מאפשרת לכם ליצור חיבור אמוציונאלי עם קהלי היעד, לטפח אמון ונאמנות, ולעצב לו קול מוכר וזהות בלתי נשכחת.

לדבר באותה שפה

כאשר שפת המותג מוגדרת היטב, ונבנית לאחר חשיבה אסטרטגית, היא מבטיחה שבכל נקודות המגע שלכם עם לקוחות, החל בחומרים שיווקיים, דרך שיחות מכירה ועד אינטראקציות של לקוחות עם מוקד השירות והתמיכה – תמיד משתקפת אישיות מותג אחידה, יציבה ומגובשת ואמינה.

היא הכלי שבעזרתו אתם מעצבים את דעת הקהל ומשפיעים על האופן שבו תופסים אתכם אחרים.

היא מאפשרת לכם לספר את סיפור המותג שלכם מבלי לומר עליו מילה, ועוזרת לכם לטפח עם קהלי היעד מערכות יחסים ארוכות ומתמשכות שמבוססות על אמון, ביטחון ונאמנות לקוחות – לצמיחה עסקית.  

 

איך אנחנו בונים יחד שפה ונראטיב ייחודי למותג שלכם?

01
מחקר ואפיון צרכים

מחקר ואנליזה של תמונת המצב הקיימת לעומת תמונת המצב הרצויה, אפיון הפרופיל של קהלי היעד, הבנת הדמוגרפיה, הפסיכוגרפיה והתנהגויות של הלקוחות האידיאליים, ניתוח הנוף התחרותי, אנאליזת SWOT (חוזקות, חולשות, הזדמנויות ואיומים).

 

02
אסטרטגיית מותג

הגדרת בידול ויתרון תחרותי, חידוד נקודות החוזק שלו בהשוואה למתחרים ניסוח ההבטחה השיווקית ללקוחות הן בהיבט המוצר/שירות והן ברמת החוויה. הגדרת מטרת המותג, ערכיו, הגדרת מיצוב רצוי. אסטרטגיית הרחבת מותג, לרבות בחינת הזדמנויות למתיחת מותג, כגון מתיחת קווי מוצרים, שותפויות אפשרויות או הגעה לקהלי יעד חדשים פוטנציאליים.

03
אפיון קול המותג ובניית שפה

פיצוח גנום המותג, זהותו ואבני היסוד מהם בנוי  ה DNA שלו, הגדרה של סגנון וטון תקשורתי. יישום מודל עבודה ייחודי לפיתוח טרמינולוגיית מותג, קביעת האלמנטים הטקסטואליים והבחירות הלשוניות שישמשו אותנו בכל ערוצי התקשורת השיווקית, עריכת לקסיקון מותג ייחודי ומבדל.

04
פיתוח נראטיב מותג

פיתוח נראטיב שמתקשר את ערכי הליבה והאתוס של המותג, ההבטחה השיווקית שלו, ייעודו, ייחודו וזהותו, ומייצר חיבור עמוק ומשמעותי של המותג שלכם עם קהלי היעד. בניית סיפור קוהרנטי שמגלם את מסע המותג ואת הקונטקסט שבתוכו המותג פועל, ומתאר את ההשפעה החיובית, הפתרון והערך שלו ללקוחותיו.

 

05
אסטרגיית מסרים (מסג'ינג)

בניית בנק מסרים לתקשורת אפקטיבית ומחברת ולחיזוק זהות המותג, לשקף את הערכים שלו ולבטא את ההבטחה השיווקית שלכם לקה. בנק המסרים ישמש אתכם בצורה יעילה במיוחד ביצירת טקסטים שיווקיים ומכירתיים ויאפשר שמירה על אחידות בכל ערוצי המדיה ובכל ממשקי השיווק והמכירות שלכם: אתר, הודעות לעיתונות,  שיחות מכירה, מצגות עסקיות, רשתות חברתיות, הכנה לראיונות לתקשורת ועוד.

 

06
ספר מותג

הגשת ספר מותג הכולל את תוצרי תהליך העבודה לרבות דוגמאות ליישומים שונים של השפה המותגית והנראטיב. ספר המותג מהווה מסמך הנחיות ואפיון מפורט לשימוש יום-יומי של כותבי/ות תוכן ואנשי/נשות קריאייטיב ועיצוב גראפי.  

שפת מותג היא לא רק כלי לתקשורת; היא העורק שבו זורמים האמון, האותנטיות והחיבור הרגשי

תפריט נגישות

זהו? כבר זזים?

לפחות קחו אתכם לדרך משהו קטן מאיתנו.

הורידו עכשיו חינם !

את המדריך המלא
לשיווק מבוסס תוכן - איך להשתמש בתוכן כדי להגביר ביקושים ולהגדיל מכירות?

מלאו פרטים לקבלת המדריך ישירות לתיבת האי מייל

בואו נדבר