תוכן לאתרי אי-קומרס

תוכן ומיקרו-קופי הם מרכיבים דומיננטיים ביותר באתר הסחר או בחנות האינטרנטית שלכם. 

תוכן משמש אתכם בכל האזורים והעמודים באתר – החל בעמוד הבית, דרך באנרים של הצעות מכר, תיאורי המוצרים וכפתורי הנעה לפעולה ועד כתבות בבלוג. 

המטרה שלכם היא אחת – לספק לגולשים מידע, להוביל אותם לאורך המסע הצרכני, ולהניע אותם לרכישה באתר, ואת כל התהליך הזה מוביל התוכן. 

איך תוכן טוב מגדיל את המכירה באתר?

כשהרכישה מתבצעת אונליין, התוכן הוא הוא איש המכירות. הוא הדרך היחידה שלכם לגרום ללקוחות להתעניין, להסתקרן, להציע להם הצעות לרכישת למוצרים משלימים, להוסיף מוצר לעגלה ולשלם.

ככל שתצליחו לגרום לגולשים להרגיש שהמוצרים באתר נועדו עבורם ויכולים לספק להם מענה לצורך או לתשוקה, כך תגדילו את פוטנציאל הקנייה. 

לכן לצד תמונה טובה עם תג מחיר, חשוב מאוד  להוסיף תיאור, טקסט שיווקי אטרקטיבי שמתייחס ליתרונות המוצר, מידע טכני שעשוי לעניין את הלקוח וכמובן – מיקרו-קופי שמניע לפעולה ומוביל את הגולש עד לקופה. 

מה חשוב לזכור כשבונים תוכן לאתר סחר?

  • שימוש בביטויי מפתח – שלבו ביטויים שלקוחות מחפשים, התחשבו בטרנדים העכשווים, והישארו מעודכנים!
  • קשב קצר – זכרו שהגולשים שלכם פה בשביל לקנות, לא בשביל לקרוא טקסטים ארוכים.
  • תוכן שיווקי מול אינפורמטיבי הלקוחות שלכם אמנם מחפשים מידע אבל עמוק בפנים הם רוצים שבאמת יבינו אותם ואת הכאבים, הרצונות והצרכים שלהם. עליכם למצוא את האיזון בין השניים על מנת להוביל אותם לרכישה.
  • הנעה לפעולה – כאשר הלקוח סיים לקרוא את התוכן שלכם הוא חייב לצאת עם שתי תובנות. האחת – שהמוצר שלכם מתאים לו, והשניה – שהוא יודע בדיוק מה עליו לעשות כדי להשיג אותו. הקלו עליו לרכוש את המוצר שלכם על ידי סיום התוכן במשפט מניע לפעולה  (למשל, "קנו עכשיו" או "הזמינו מהר לפני שייגמר") על כפתור להזמנת המוצר.

 

אם אתם חייבים תוכן איכותי ושיווקי לאתר הסחר שלכם – דברו איתנו!

בואו נדבר