קופי לבאנרים ומודעות

באנר או מודעה משלבים בין טקסט קצר לגרפיקה. כשהקופי מוצלח והתמונה מושכת את העין, הם נחרטים בתודעה ובזכרונו של הקורא בתוך 3 שניות והופכים מדבר שהקורא רק נחשף אליו, לדבר שהוא מקדיש לו את תשומת לבו באופן אקטיבי. כדי להניע את הקורא לפעולה מיידית, המסר בקופי לבאנרים ומודעות חייב להיות "טיזר במשפט אחד": קצר, ישיר, פשוט וברור.

כיצד תורם קופי לבאנרים ומודעות לשיווק העסק שלכם?

קופי לבאנרים ומודעות מתמקד באחד או יותר מהיתרונות הבולטים של העסק או הארגון שלכם לעומת האחרים בתחום, ומביא אותם לידיעת הקורא.

באמצעות הקופי בבאנר או במודעה תוכלו לענות על אחת או יותר מהשאלות הבאות:

  1. מה העסק שלכם מביא לשוק ובמה הוא יוצא דופן?
  2. מהם היתרונות הבולטים של המוצר או השירות של העסק שלכם ובמה הם שונים מאחרים?

את התשובות לשאלות אלו עליכם לנסח באופן אטרקטיבי, בשפה פשוטה, ישירה וללא מושגים מקצועיים שלא יאמרו שום דבר ללקוח שלכם.

סיימו את המסר שלכם עם קריאה לפעולה (הרגישו חופשיים להשתמש בלשון ציווי, כגון "קנו עכשיו") ודאגו שהבאנר או המודעה יקשרו לדף נחיתה שמוביל את הלקוח באופן אלגנטי לעבר הרכישה המיוחלת.

כדאי לזכור...

  • גם 50 מילי-שניות יכולות להספיק ליצירת רושם ראשוני.
  • 3 השניות הראשונות מספיקות כדי להחליט: לקנות או לא לקנות, גם אם הלקוח עדיין לא מודע להחלטה.
  • תשומת לב אקטיבית מתפוגגת אחרי 9 השניות הראשונות מרגע החשיפה של הקורא לקופי. עשו מה שאתם יכולים כדי ש-9 השניות האלה יהיו אפקטיביות!

רוצים לשלב קופי מנצח בבאנרים ובמודעות שלכם? דברו איתנו!

בואו נדבר