אחת הדרכים העיקריות לעורר מעורבות ולשמור על קשר עם הלקוחות שלכם, להשיק קמפיינים, שירותים ומוצרים היא דרך פרסום ברשתות החברתיות.
לכל רשת יש פורמט משלה, ועם הפורמט מגיעות מגבלות (מספר תווים, תצוגה מקדימה, כמה תמונות מותרות לפוסט,ועוד). כדי להבטיח פרסום אפקטיבי שיעורר מעורבות, יניע לפעולה ויעזור ליצור לידים, חשוב לדעת איך להתאים התכנים לפלטפורמה ולמנף את התוכן בהתאם לקהל היעד.
לתכנון ופיתוח תכנים לרשתות חברתיות דברו איתנו!
info@editorial.co.il
דרך אילות 3, גני תקווה
© כל הזכויות שמורות למערכת