סרטוני הדרכה

למה חשוב לבצע מחקר פרסונות לקוח ואיך עושים את זה? 

איך אתם יודעים מיהם הלקוחות הפוטנציאליים שאליהם אתם צריכים לכוון את התכנים ואת המאמצים השיווקיים שלכם? איך תדעו מה מאפיין אותם, מה האתגרים, הצרכים, המטרות והמוטיבציות שלהם? מה מניע אותם לפעולה ומה מעכב אותם?  הדרך לקבל תשובות לשאלות האלה, לבצע מחקר פרסונות לקוח ולאפיין את המסע שכל פרסונה עוברת מרגע שהתעורר בה הצורך ועד שהיא מקבלת החלטה ומבצעת רכישה.

ממה מורכב המסע הצרכני של הלקוחות שלכם ולמה חשוב שתכירו אותו?

מסע לקוח הוא "מסלול" החקירה או החיפוש שעובר כל לקוח מהרגע שבו התעורר אצלו צורך ועד לרגע שבו הוא מבצע רכישה. באופן מעשי אתם יכולים לפגוש את הלקוח הפוטנציאלי שלכם בכל מיני נקודות ושלבים במסע. ברוב המקרים המידע שהלקוח מחפש משתנה ככל שהוא מתקדם במסע, ולכן אתם חייבים להיות ערוכים ומוכנים עם תכנים והצעות שרלוונטיות לכל שלב שבו הלקוח נמצא. זה מה שיאפשר לכם לפגוש את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם בקונטקסט הנכון עם תוכן רלוונטי, וזה שיעזור לכם לייצר בהמשך לייצר המרה.

מה כדאי לעשות כדי לבנות נכון את אסטרטגיית מילות המפתח שלכם?

מילות מפתח הן למעשה רשימה של מילות החיפוש או השאילתות שהלקוח הפוטנציאלי שלכם מקליד, כדי למצוא מידע או תשובות לבעיה שלו במנוע החיפוש. סביב רשימת המילים האלה בסופו של דבר תייצרו את נושאי התכנים בתכנית התוכן שלכם ואת התכנים עצמם.

הדרך לבניית תכנית תוכן שמוכוונת להשגת תוצאות עסקיות?

כשאתם מפתחים תכנים במטרה להשיג תוצאות עסקיות, אתם צריכים לחשוב אילו תכנים יעזרו לכם למשוך את המבקרים הנכונים לאתר שלכם. באופן מעשי, אתם עשויים לפגוש לראשונה לקוח פוטנציאלי בהזדמנויות שונות, ולנהל איתו את האינטראקציה הראשונה בכל אחד משלבי מסע הלקוח שלו. המטרה שלכם, היא להיות מוכנים עם תכנים שונים שמותאמים לשלבים השונים במסע שהלקוח עובר, ולהוביל אותו לאורך המשפך השיווקי לסגירת עסקה.

איך תפגשו את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם בצמתים הנכונים?

נקודת ההתחלה במשפך שיווקי דיגיטלי יעיל, היא משיכת גולשים רלוונטיים לבקר בנכס הדיגיטלי שלכם. כאלה שיש סיכויים גדולים שיהפכו ללידים איכותיים ובהמשך גם יסגרו עסקה. העיקרון שצריך להנחות אתכם, הוא נוכחות עם תכנים איכותיים ומועילים בקונטקסט הנכון. כאלה שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יכולים למצוא ברשת, בדיוק ברגע שבו הם עורכים את המחקר שלהם אונליין ומחפשים את המידע. כדי להפיץ אחרי שיצרתם תכנים לכל פרנסונה, בהתאם לשלבים השונים שהיא עוברת במסע.

מה חשוב לדעת כדי להפוך את האתר שלכם לנכס מניב?

אתר האינטרנט שלכם הוא הנכס החשוב ביותר באסטרטגיה השיווקית הדיגיטלית שלכם. הוא יכול לתרום בצורה משמעותית להגדלת ההכנסות שלכם, אבל מצד שני הוא גם עלול לגרום לכם להחמיץ הזדמנויות עסקיות מעולות. כדי שהאתר שלכם ימלא את התפקיד שלו ביצירת מכירות והכנסות לעסק או לארגון שלכם בצורה אפקטיבית, אתם צריכים לגרום לכך שהוא יהיה ערוך ומוכן לקליטת מבקרים ולעודד המרות איכותיות.

בואו נדבר