ניוזלטרים

ניוזלטר?? זה עובד!  ושאף אחד לא יגיד לכם אחרת

הפצת ניוזלטר היה ועדיין אחת הדרכים המעולות לשמור על קשר עם קהל הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם, לספק תחושה שהמותג שלכם הוא הבחירה הנכונה. 

ניוזלטר הוא כלי לטיפוח מערכת יחסים לאורך זמן, להעברת תכנים מקצועיים ובעלי ערך, לעדכונים שוטפים, לסיפורי הצלחה, להצעות מכר ייעודיות ועוד – וכל זה בעלות ובמאמץ מינימליים.

סוגי ניוזלטרים

קיימים סוגים שונים של ניוזלטרים שתוכלו לדוור ללקוחות, ולכל אחד היתרונות שלו:

  • ניוזלטר פרסומי – כלי נפלא לעדכן את הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם בנוגע למבצע, מוצר, שירות חדש או הצעת ערך אטרקטיבית. בשונה מקמפיין דיגיטלי בפייסבוק או בגוגל, הניוזלטר מחכה בתיבת המייל של הלקוחות שלכם כדי שיחזרו אליו מתי שנוח להם. מעבר לכך, בהנחה שיש לכם דאטה על דפוסי הרכישה של הלקוחות שלכם תוכלו להתאים להם הצעות ערך מותאמות אישית ולמקסם את פוטנציאל המכירה.  
  • וובינר, סדנה או הדרכה – ניוזלטר הוא דרך מצוינת להזמין לקוחות להשתתף בהדרכה שאתם מעבירים, ולמצב את עצמכם כאוטוריטה בתחום הפעילות שלכם. שלחו לקהל הנמענים שלכם ניוזלטר המפרט מתי, איפה ואת עיקרי התכנים, והוסיפו לינק להרשמה.
  • פוסט חדש בבלוג –  אחת לחודש שלחו עדכון המרכז את ההיילייטס מהבלוג שלכם בתוספת קישורים שמפנים לכתבות אצלכם באתר. כך אתם יוצרים מעין מגזין דיגיטלי חודשי, ומעניקים לקהל שלכם ערך מוסף ומקצועי אמיתי.
  • חדשות ועדכונים – ספרו ללקוחות שלכם מה קורה בחברה, מגיוס עובדים חדשים דרך עדכון מוצר/שירות, הוספת פיצ'ר ועד להתקדמות עסקית מעניינת, פרסום במגזין או אתר נחשב ועוד. כך תשמרו על הקשר עם הלקוחות שלכם לטווח ארוך ותיצרו אצלם תחושה שאתם חברה דינאמית שמצויה בעשייה מתמדת.
  • הזמנה לכנסים – משתתפים בכנס? מארגנים או מתארחים כדוברים? השתמשו בניוזלטר כדי להזמין לקוחות ושותפים עסקיים. כך גם תרחיבו את החשיפה למותג שלכם ותייצרו רושם חיובי.
  • סקרים ושאלונים – שלחו ניוזלטר לקבלת משוב מלקוחות. כך תצרו אצלם תחושה שאתם מתחשבים בדעתם ובה בעת תוכלו לצבור דאטה, לגלות מה אתם מפספסים בתהליך השיווק ולהסיק מסקנות לגבי המשך הפעילות שלכם. 

 

רוצים לשלב ניוזלטרים באסטרטגיית השיווק שלכם? דברו איתנו!

בואו נדבר