מצגות שיווקיות

מצגת שיווקית מציגה את השירות/המוצר של העסק שלכם בשימוש בשקפים המכילים טקסט וגרפיקה, לעיתים בליווי הסברים מוקלטים או ב"הופעה חיה" מול קבוצת אנשים כגון משקיעים או לקוחות, במטרה להניע בה את הצופים לפעולה מסוימת. לרוב תכלול המצגת שקף פתיחה, שקף סיכום ושקפים פנימיים המוקדשים לשירות/מוצר שאתם מציעים. את השקפים למצגת ניתן להכין בתוכנות שונות: Power Point, Google Slides, Prezi ואחרות.

איך תורמת מצגת שיווקית לעסק או לארגון שלכם?

תוכלו להשתמש במצגת שיווקית למספר מטרות:

  • הצעת רעיונות ויוזמות חדשות
  • הצגה בפני לקוחות פוטנציאליים
  • העברת מידע
  • תוכן באתר החברה או ברשתות חברתיות
  • תיק עבודות
  • תחליף זמני לאתר

יש להתאים את המצגת במיוחד עבור כל אחת מהמטרות הנ"ל, ולאופן שבו אתם מתכוונים להעביר אותה (במהלך וובינר, באימייל, ברשתות חברתיות וכו').

טיפים למציג המתחיל:

  • בעת בניית המצגת הישענו על העקרונות הבאים:
  1. שמרו על תשומת לבם של הצופים
  2. הבטיחו משהו, ועמדו בהבטחה שלכם
  3. ספרו סיפור שובה לב מגובה במידע אמיתי
  4. פחות זה יותר. אל תעמיסו!
  5. השתמשו בהומור בצורה חכמה

 

  • עיצוב טוב הוא נחמד, אבל עיצוב רע צורם מיד – לכן כדאי שהשקפים שלכם יהיו מושכים ואסתטיים.
  • אם אתם מתכוונים להראות את המצגת במהלך פגישה או כנס, וודאו שאתם מרגישים בנוח לעמוד ולדבר מול קהל. כמו כן, השאירו זמן לשאלות במהלך או אחרי המצגת כדי להסיר ספקות כלשהם, אם יצוצו.
  • ודאו שבסוף המצגת יידעו הצופים מה עליהם לעשות וכיצד להשתמש במידע שהצגתם כדי לפתור את בעיותיהם, בעזרת הנעה לפעולה ברורה.
  • לא בטוחים ב-100% שאתם מסוגלים להכין מצגת אטרקטיבית ואפקטיבית בעצמכם? חוסר הבטחון שלכם יבלוט לעין במצגת עצמה וגם בהצגתה, אז עדיף שתיעזרו במומחים.

 

רוצים מצגת אפקטיבית לעסק שלכם? דברו איתנו!

בואו נדבר