מה זה שיווק מבוסס תוכן

מה זה שיווק מבוסס תוכן?

תהליך שיווקי המבוסס על אסטרטגיית תוכן מבוסס על ארבעה שלבים מחזוריים, שמשקפים את כל ההיבטים של מערכת היחסים עם הלקוח – שיווק, מכירות ושירות לקוחות. השלבים בתהליך הם משיכה, המרה, סגירה ושימור.

נקודת הפתיחה היא משיכה של גולשים רלוונטיים לאתר שלכם והפיכתם למבקרים. השלב הבא הוא המרה של המבקרים הללו ללידים, לאחר מכן סגירת עסקאות עם הלידים האיכותיים והפיכתם ללקוחות, ובהמשך הענקת סיפוק ושמחה שיגרמו ללקוחות שלכם להישאר נאמנים ויהפכו אותם ל”מקדמי המכירות” שלכם בחוץ.

למשוך

הגדלת מספר המבקרים האיכותיים בנכסים הדיגיטליים שלכם.

להמיר

הפיכת מבקרים איכותיים בנכסים הדיגיטליים ללידים חמים.

לסגור

טיפוח לידים טובים, חיזוק האמון והבשלתם לסגירת עסקה.

לשמר

הפיכת לקוחות משלמים ללקוחות נאמנים ולשגרירים אוהדים.

כך שיווק מבוסס תוכן משפיע על השורה התחתונה

  • שיווק מבוסס תוכן מאפשר שמירה על יתרון תחרותי. על ידי בניית אסטרטגיית תוכן למותג שלכם (Brand Content) ויצירת תוכן איכותי ורלוונטי תוכלו לייצר לעצמכם ערך מבדל של מומחיות, מקצועיות ולהעניק ללקוחות שלכם ערך מוסף.
  •  שיווק באמצעות תוכן מייצר לכם ביקושים. על ידי יצירה והפצה של תכנים רלוונטיים שפוגשים את הלקוחות שלכם בדיוק בזמן ובמקום שבו הם מחפשים פתרונות, אתם מושכים אליכם מבקרים בעלי פוטנציאל המרה גבוה פי 10 מאשר שיטות שיווק אחרות. (Gartner).
  • שיווק שמבוסס על תוכן מקטין את העלות לליד. בהשוואה לשיווק מסורתי (המבוסס על מסרים מכירתיים) העלות לליד נמוכה בכ – 60%.
  • שיווק מבוסס תוכן הופך את תהליך המכירה לתכליתי ויעיל. כשמגיעים אליכם מבקרים רלוונטיים שהופכים ללידים איכותיים, תהליך המכירה הופך להיות קצר יותר, תכליתי ויעיל.
  •  כשאתם מנהלים תהליך של שיווק מבוסס תוכן אתם יכולים לעקוב אחר הביצועים ולבצע אופטימיזציה של תוצאות. הודות לשיטת עבודה מובנית ומוכוונת תוצאות, שכוללת מדידה ואנאליזה אתם יכולים לדעת בדיוק כמה השקעתם ומהו ההחזר על ההשקעה ולשפר תוך כדי תנועה.

דברו איתנו





    דברו איתנו
    close slider

      דברו איתנו