
איך שימוש נכון בתוכן מייצר חוויית לקוח מיטבית ומשפר תוצאות עסקיות?
אפשר לכתוב ספרים שלמים על הדרכים שבהן השפיעו המהפכה הדיגיטלית וההתפתחות הטכנולוגית על האנושות ועל ארגונים ברחבי העולם. אבל אין ספק שבשנה האחרונה עשה נגיף
אפשר לכתוב ספרים שלמים על הדרכים שבהן השפיעו המהפכה הדיגיטלית וההתפתחות הטכנולוגית על האנושות ועל ארגונים ברחבי העולם. אבל אין ספק שבשנה האחרונה עשה נגיף
“אין לי מושג בזה, אבל ברור שאנחנו חייבים לעשות דיגיטל”. זה אולי המשפט ששמעתי הכי הרבה לאחרונה ממנהלים שנפגשתי איתם. אמנם לא ערכתי מחקר מדעי, אבל
כולנו מכירים את המושג “הקרב על הטאלנט”. מנהלי משאבי האנוש ומנהלי גיוס פועלים בשוק תחרותי מאוד, וכל ארגון רוצה להיתפס כארגון שכדאי לעבוד בו. אלא
כשאתם מפתחים תכנים במטרה להשיג תוצאות עסקיות, אתם צריכים לחשוב אילו תכנים יעזרו לכם למשוך אליכם את המבקרים הנכונים לאתר, כלומר מבקרים עם הפוטנציאל הגבוה
אני יודעת שאני לא מגלה לכם עכשיו את אמריקה. זה הרי לא סוד שאחד היתרונות הגדולים של שיווק מבוסס תוכן הוא הפוטנציאל הגבוה שלו להניב
זה לא סוד שתוכן טוב הוא מרכיב חשוב מאוד בפעילות השיווק שלכם בעולם הדיגיטלי. בין שאתם מבקשים לחזק את המותג שלכם, או להגביר את הנוכחות
ככל שאני פוגשת יותר סמנכ”לי שיווק ובעלים של חברות, אני מבינה שרובם עדיין מייחסים לתוכן ערך אמורפי ובלתי מדיד. אמנם כמעט כולם מייצרים תוכן, אבל
אם אתם מנהלים את פעילות השיווק, את התוכן או את פעילות הדיגיטל אצלכם בארגון, אני מאמינה שנתקלתם כבר לא מעט בצמד המילים שיווק אינבאונד. אולי
כדי לעמוד על ההבדל המהותי בין שיווק לעסקים (B2B) לבין שיווק ללקוחות פרטיים (B2C) חשוב לפני הכול לזכור שהמוטיבציות, המניעים ותהליכי קבלת ההחלטות של לקוח
רגע לפני שאתם מתכננים את תקציב השיווק לשנה הקרובה – הנה כמה מהאסטרטגיות והטקטיקות השיווקיות שכדאי לאמץ מול דור הסטודנטים החדשMarketing from A to Z
העולם הוא כפר קטן, והיסטריית השופינג של בלאק פריידיי (27 בנובמבר) וסייבר מאנדיי (30 בנובמבר) זלגה כבר מזמן אל מחוץ לגבולות השוק האמריקני. כולנו מחפשים
כמה מהעקרונות הפסיכולוגיים שאתם חייבים ליישם במסרים השיווקיים שלכם הבנת העקרונות הפסיכולוגיים הבסיסיים של המסר השיווקי היא כלי הכרחי שיעזור לכם לייצר מסרים שיווקיים מדויקים
ככל שהמעורבות היא גבוהה וככל שהמוצר או השירות מורכבים, הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יערכו סקר שוק ומחקר נרחב לפני שהם מקבלים החלטה. איך לסלול את הדרך
שיווק הוא שיווק, זה נכון. אבל לדיגיטל חוקים משלו. עבור מנהלים רבים שיווק בעידן הדיגיטלי הוא אתגר מורכב. אנחנו מוקפים בים של ערוצים, טכנולוגיות, אוטומציות,
טעויות שיווק הן חלק בלתי נפרד מעבודת המפרסם. לא פעם, רעיון שנראה יצירתי ונפלא, הופך לכישלון. כיום בעולם הרשתות החברתיות והשיווק הדיגיטלי, טעויות השיווק שלנו,
ישבנו יחד בחדר הישיבות במשרדי הלקוח – מנכ"ל החברה, מנהל הקידום האורגני, מנהל הקמפיינים ואני כדי לסכם מחצית שנה ולתכנן את תקציב הדיגיטל לקראת השנה
דמיינו מצב: יש לכם אירוע משפחתי ואתם יוצאים לחפש בגדים חדשים. אתם מסתובבים בקניון שיש בו עשרות חנויות בגדים, בוטיקים ורשתות אופנה. מחלון הראווה של
התמודדות עם מגפת הקורונה היא לא עניינו של משרד הבריאות בלבד. ברגע שהמגפה עלתה שלב והוחמרו צעדי המניעה, חובת ההכלה כמו גם ההסברה מוטלת על
איך אתם יודעים מיהם אותם הלקוחות הפוטנציאליים שאליהם אתם צריכים לכוון את התכנים ואת המאמצים השיווקיים שלכם? איך תדעו מה מאפיין אותם, מה האתגרים, הצרכים,
בעולם החדש שיווק כבר לא עוסק במוצרים שאנחנו מייצרים אלא בסיפור שאנחנו מספרים, כפי שאומר סט' גודין (Seth Godin), וכאנשי שיווק, המטרה שלנו בבניית סיפור
info@editorial.co.il
דרך אילות 3, גני תקווה