תוכן לדפי נחיתה

דף נחיתה הוא העמוד שבו "נוחתים" גולשים לאחר שהקליקו על קישור. לרוב, יגיעו הגולשים אל דף הנחיתה בעקבות קמפיין ייעודי, שמטרתו לקדם מוצר או שירות ספציפי. דף נחיתה אמור למעשה לייצר תהליך המרה שלם בעמוד אחד. עמוד נחיתה שבנוי כהלכה אמור להניע לפעולה ולגרום לגולשים להשאיר פרטים, או לבצע רכישה.

עמודי נחיתה הם חלק חשוב מאוד ביצירת לידים, מכיוון שהם מהווים כלי עיקרי לאיסוף פרטי קשר מגולשים המסתמנים כלקוחות פוטנציאליים. עמוד נחיתה אפקטיבי הוא כזה שמפשט את תהליך ההצעה ומונע הסחות דעת. כאשר נוחתים מבקרים בעמוד הנחיתה, הם אמורים להבין בקלות ובמהירות מה הוא מציע ואיזו תועלת תהיה לכך עבורם, לכן נדרשת בו אסטרטגיית תוכן אחרת מזו של דפים אחרים באתר העסק או החברה.

לא עוד דף אינטרנט רגיל – מה צריך להיכלל בדף נחיתה ובאיזה אופן?

בעוד שלאתר אינטרנט של חברה או עסק יכולות להיות מספר מטרות ושימושים רבים ומגוונים,  עמוד נחיתה הוא דף יחיד ובודד עם מטרה אחת כאמור – לייצר לידים ולהגדיל את מאגר הלקוחות שלכם. הוא אמור לכלול מידע מינימלי ורלוונטי, עם מסר שיווקי ברור, כדי לגרות את הגולשים להשאיר פרטים.

סוג התוכן שצריך להיכלל בעמוד נחיתה:

  • הצעת מכר ייחודית – בשונה מאתר אינטרנט של עסק המספר את סיפור המותג שלו ומפרט על מגוון השירותים והמוצרים שיש לו להציע, עמוד נחיתה פונה ישירות לקהל יעד מסוים וצריך לכלול הצעה אחת ויחידה כדי לשמור על מיקוד הגולש. כל התוכן המופיע בעמוד צריך לתמוך בהצעה הספציפית הזו, אשר לרוב תופיע בכותרת.
  • הוכחה חברתית – כדי לתמוך בהצעה שמוצגת בעמוד הנחיתה, כדאי להוסיף בו בו עדויות של לקוחות קיימים – המלצות, חוות דעת או אפילו רשימת לוגואים של לקוחות כסימוכין לתועלת שמציע העסק.
  • הנעה לפעולה – כאמור כל תכליתו של עמוד הנחיתה הוא להניע את הגולשים לפעולה ובכך להמיר אותם ללקוחות או ללידים. כפתור הנעה לפעולה צריך להיות בולט לעין וכדאי שיהיו מספר כאלה, בניסוחים שונים ובכמה אזורים  (לא רק בתחתית העמוד אלא גם אחרי קטע תוכן העוסק בהמלצות לדוגמה).
  • תכונות המוצר ותועלות – מעבר למשיכת תשומת לב הגולש צריך דף הנחיתה לספק תשובות לשאלות. מהו המוצר ואיך הוא יועיל לי? את התכונות רצוי למסגר באופן שידגיש את התועלות שהם מספקים, ולהנגיש את המידע הזה לגולש באופן ברור וקולע.

 

לסיכום, כשיש לכם פחות מ-15 שניות למשוך את תשומת הלב של הגולשים, נודעת חשיבות רבה לסוג התוכן המופיע בעמוד הנחיתה. תוכן רלוונטי ולא פחות חשוב מכך – עיצוב טוב, יגרמו לגולשים להישאר בעמוד, להשאיר פרטים ולהפוך ללקוחות הבאים שלכם.

אנחנו במערכת נעזור לכם להיות מוכנים עם תוכן מעולה ועיצוב קולע. מוכנים לקחת את התוכן שלכם צעד אחד קדימה?  דברו איתנו!

 

 

בואו נדבר