דף נחיתה הוא העמוד שבו "נוחתים" גולשים לאחר שהקליקו על קישור. לרוב, יגיעו הגולשים אל דף הנחיתה בעקבות קמפיין ייעודי, שמטרתו לקדם מוצר או שירות ספציפי. דף נחיתה אמור למעשה לייצר תהליך המרה שלם בעמוד אחד. עמוד נחיתה שבנוי כהלכה אמור להניע לפעולה ולגרום לגולשים להשאיר פרטים, או לבצע רכישה.
עמודי נחיתה הם חלק חשוב מאוד ביצירת לידים, מכיוון שהם מהווים כלי עיקרי לאיסוף פרטי קשר מגולשים המסתמנים כלקוחות פוטנציאליים. עמוד נחיתה אפקטיבי הוא כזה שמפשט את תהליך ההצעה ומונע הסחות דעת. כאשר נוחתים מבקרים בעמוד הנחיתה, הם אמורים להבין בקלות ובמהירות מה הוא מציע ואיזו תועלת תהיה לכך עבורם, לכן נדרשת בו אסטרטגיית תוכן אחרת מזו של דפים אחרים באתר העסק או החברה.
בעוד שלאתר אינטרנט של חברה או עסק יכולות להיות מספר מטרות ושימושים רבים ומגוונים, עמוד נחיתה הוא דף יחיד ובודד עם מטרה אחת כאמור – לייצר לידים ולהגדיל את מאגר הלקוחות שלכם. הוא אמור לכלול מידע מינימלי ורלוונטי, עם מסר שיווקי ברור, כדי לגרות את הגולשים להשאיר פרטים.
סוג התוכן שצריך להיכלל בעמוד נחיתה:
לסיכום, כשיש לכם פחות מ-15 שניות למשוך את תשומת הלב של הגולשים, נודעת חשיבות רבה לסוג התוכן המופיע בעמוד הנחיתה. תוכן רלוונטי ולא פחות חשוב מכך – עיצוב טוב, יגרמו לגולשים להישאר בעמוד, להשאיר פרטים ולהפוך ללקוחות הבאים שלכם.
אנחנו במערכת נעזור לכם להיות מוכנים עם תוכן מעולה ועיצוב קולע. מוכנים לקחת את התוכן שלכם צעד אחד קדימה? דברו איתנו!
info@editorial.co.il
דרך אילות 3, גני תקווה
© כל הזכויות שמורות למערכת