הודעות אי-מייל לאוטומציות

מבין כל ערוצי השיווק הקיימים, שיווק באמצעות אימייל הוא הערוץ הישיר והיעיל ביותר ליצירת קשר עם לידים, לטיפוחם ולהפיכתם ללקוחות. בשילוב עם אוטומציה, הופך הערוץ הזה ליעיל אפילו יותר, שלא נאמר חסכוני מאוד.

בשימוש באוטומציה אתם למעשה יכולים ליצור משפך תוכן, המורכב מרצף מתוזמן של מיילים אוטומטיים (ידוע גם בשם קמפיין טפטוף). תכנים להודעות האי-מייל האוטומטיות נכתבו מראש מתוך הבנת המסע של הלקוח שלכם, וכך, בהתאם לשלב שבו נמצא הלקוח במסע הצרכני שלו ולהתנהגויות שלו בתוך המערכת ומחוצה לה, המערכת האוטומטית שולחת לכל נמען.ת את התכנים המתאימים להם.

להודעות אוטומציה יש מספר יתרונות משמעותיים:

  • חיסכון בזמן ומשאבים – מהרגע שהעליתם תכנים למערכת והגדרתם קריטריונים וטריגרים להפעלת האימיילים, המערכת מתחילה לעבוד בשבילכם.
  • קידום תהליך המכירה – האוטומציה מאפשרת לכם לשלוח ללידים או ללקוחות את המידע הרלוונטי בזמן הנכון. זו דרך לטפח את הלידים, להדק את מערכת היחסים איתם, ו"לחמם" אותם בהדרגה לרכוש מכם. בהנחה שהתוכן הוא רלוונטי ומעניין, הנמענים ימשיכו במסע הצרכני שלהם ויתקרבו בהדרגה לקצה המשפך השיווקי עד לסגירת עסקה.
  • שיפור חוויית הלקוח – המערכת האוטומטית יודעת לפלח לידים לפי ההתנהגות שלהם, ובהתאם לתכנים שהם צרכו. כתגובה לפעולות שלקוח פוטנציאלי מבצע באתר שלכם או עם התכנים שאתם שולחים לו, המערכת יודעת לשלוח תכנים נוספים שמתאימים בדיוק עבורו. כך, יכול לקבל כל משתמש הצעה מכר או תוכן מותאם אישי.
  • פיתוח אסטרטגיית תוכן מחושבת במקום לשלוח מיילים בודדים ולא עקביים, מערכת אוטומטית מאפשרת להגדיר רצף של הודעות אימייל שיוביל את הלקוח הפוטנציאלי כל הדרך מההיכרות עם המותג להפיכתו לקוח נאמן, תוך כדי הערכת האפקטיביות של כל שלב וביצוע שינויים לפי צורך.

 

כמו כל דבר בשיווק, גם כאן נדרש לבצע מחקר ועבודה מוקדמת ליצירת רצף מיילים. יכולים להיות תרחישים רבים ומגוונים במסע הלקוחות שלכם ולכל אחד מהם צריך להתאים קמפיין טפטוף מסוג אחר.

אילו תכנים תוכלו להוציא באוטומציה?

  •  הודעת קבלת פנים – הודעות אימייל לקבלת פנים הן דרך טובה להציג את העסק שלכם ואת מה שיש לו להציע. אפשר לשלוח סדרת מיילים שמדגישים את הערך של העסק, וחושפים בפני לקוחות פוטנציאליים למה הם יכולים לצפות מהמותג שלכם.
  • מיקוד מחדש – אם לקוח פוטנציאלי שביקר באתר הסחר או החנות האינטרנטית שלכם, הכניס פריט לעגלת הקניות ולא ביצע רכישה, תוכלו לשלוח לו סדרת הודעות עם הצעות ערך חדשות שיקדמו אותו ברכישה.
  • הודעות דואר לאחר רכישה – הודעות כאלה, המשקפות עד כמה העסק מעריך את לקוחותיו, הן חיוניות לשימור לקוחות ויצירת נאמנות למותג.

 

לסיכום, אימיילים שנשלחים באוטומציה מאפשרים לכם לבנות תהליך של בניית מערכת יחסים מתמשכת עם הלידים שלכם וגם עם הלקוחות הקיימים. תהליך אוטומטי, שיש בו תכנים רלוונטים ובנויים היטב, לא רק יחסוך לכם הרבה זמן ועלויות, אלא גם יעזור לקדם את הלידים בהדרגה במורד המשפך השיווקי, ליצור מודעות ולבנות אמון מתמשך שיקל עליהם להפוך ללקוחות.

מוכנים להתקדם להודעות אי-מייל באוטומציהדברו איתנו!

בואו נדבר