דפי מוצר

דף מוצר הוא פרסומת של המותג, השירות או המוצר שלכם, המשתרעת על פני עמוד אחד. דף מוצר טוב יהיה קצר ולעניין, יעשה שימוש ברושם הראשוני המוצלח שכבר יצרתם אצל הלקוחות שלכם (אחרת הם לא היו מגיעים עד לכאן), יבהיר להם בדיוק כיצד מה שאתם מציעים יפתור את הבעיה שלהם ויכוון אותם בדיוק לאן שהם צריכים להגיע – לרכישה.

יש לכם מקום מוגבל ללכוד את תשומת לבו של הצופה בדף המוצר, לגרום לו להתחבר לפתרון שאתם מציעים ולהניע אותו לפעול – אז כדאי שתשתמשו במקום הזה בחוכמה.

איך תורם דף מוצר למותג שלכם?

בשלב שבו הלקוח מגיע אל דף המוצר שלכם הוא כבר מעוניין במותג. מבחינתו ברור שיש לו בעיה, וייתכן שאצלכם ימצא את הפתרון. אפשר לומר שבשלב הזה הוא "מפלרטט" עם המותג שלכם, וזה הזמן המושלם לתפוס אותו (אבל היזהרו שזה לא יישמע כמו הצעת נישואין בדייט ראשון…). דף מוצר מנצח משמר את תשומת הלב הקיימת מצד הלקוח, מגביר אותה וגורם ללקוח לראות את העתיד שלו איתכם, על ידי סיפוק כל המידע הנדרש לקבלת ההחלטה.

עקרונות ליצירת דף מוצר מנצח

דף מוצר יכול להשתנות בהתאם לקהל היעד והמסר המועבר, אבל ישנם כמה עקרונות בסיסיים שמשותפים לכל דפי המוצר:

  1. עיצוב מושלם – אם זה לא יפה, אף אחד לא ירצה להסתכל על זה. וודאו שהלוגו שלכם מיושר למעלה ולמרכז, המיתוג מדויק, והמידע החשוב ביותר מוצג באופן ברור. הימנעו מלדחוף יותר מדי מידע, והתמקדו רק בהדגשת אספקטים החשובים ביותר של המוצר/השירות/המותג שלכם.
  2. קופי משכנע – יש לכם מעט מאוד מילים להעביר בהם את המסר שלכם לפני שהקורא יאבד עניין, אז בחרו אותן בתבונה. זכרו שדף המוצר נועד למכור, והקופי שלכם צריך להיות מדויק ומשכנע בהתאם.
  3. הנעה לפעולה – העיצוב כבר תפס את העין, הקופי כבר שכנע את הלקוח שהפתרון נמצא אצלכם, כעת עליכם לדאוג שהלקוח יעשה בדיוק את מה שאתם רוצים שיעשה – ילחץ על "רכישה". משפט ההנעה לפעולה הוא החלק החשוב ביותר בדף המוצר, ותתפלאו לדעת כמה דפי מוצר נופלים על השמטת החלק הזה.

מעוניינים בדף מוצר מנצח? דברו איתנו!

בואו נדבר