דף מוצר הוא פרסומת של המותג, השירות או המוצר שלכם, המשתרעת על פני עמוד אחד. דף מוצר טוב יהיה קצר ולעניין, יעשה שימוש ברושם הראשוני המוצלח שכבר יצרתם אצל הלקוחות שלכם (אחרת הם לא היו מגיעים עד לכאן), יבהיר להם בדיוק כיצד מה שאתם מציעים יפתור את הבעיה שלהם ויכוון אותם בדיוק לאן שהם צריכים להגיע – לרכישה.
יש לכם מקום מוגבל ללכוד את תשומת לבו של הצופה בדף המוצר, לגרום לו להתחבר לפתרון שאתם מציעים ולהניע אותו לפעול – אז כדאי שתשתמשו במקום הזה בחוכמה.
בשלב שבו הלקוח מגיע אל דף המוצר שלכם הוא כבר מעוניין במותג. מבחינתו ברור שיש לו בעיה, וייתכן שאצלכם ימצא את הפתרון. אפשר לומר שבשלב הזה הוא "מפלרטט" עם המותג שלכם, וזה הזמן המושלם לתפוס אותו (אבל היזהרו שזה לא יישמע כמו הצעת נישואין בדייט ראשון…). דף מוצר מנצח משמר את תשומת הלב הקיימת מצד הלקוח, מגביר אותה וגורם ללקוח לראות את העתיד שלו איתכם, על ידי סיפוק כל המידע הנדרש לקבלת ההחלטה.
דף מוצר יכול להשתנות בהתאם לקהל היעד והמסר המועבר, אבל ישנם כמה עקרונות בסיסיים שמשותפים לכל דפי המוצר:
info@editorial.co.il
דרך אילות 3, גני תקווה
© כל הזכויות שמורות למערכת